بخور سرد و گرم

آیا قیمت دستگاه بخور با کیفیتش رابطه مستقیم دارد؟

آیا قیمت دستگاه بخور با کیفیتش رابطه مستقیم دارد؟

همان طور که حتما مستحضر هستید در بازار لوازم الکتریکی مثل بخور انواع و اقسام گوناگون برند وجود دارد که معمولا هر کدام از آنها قیمت متفاوتی را با توجه به عنوان و کیفیت خود یدک می کشند تا مشتری با توجه به بودجه حق انتخاب داشته باشد.

قیمت دستگاه بخور معمولا با توجه به نوع برند و میزان ویژگی هایی که دارد در بازار بسیار متغیر است و افراد معمولا با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارند از میان این همه برند گوناگون مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و خریداری می نمایند.

موضوعی که در بسیاری از اوقات شاید ذهن بسیاری از مشتریان را درگیر نماید این است که آیا قیمت دستگاه بخور با کیفیتش رابطه مستقیم دارد یا ندارد، برای پاسخ به این سوال قطعا باید به نکاتی که مربوط به کیفیت است توجه کرد تا توانست به آن جواب داد.

اگر چه قیمت دستگاه بخور بسیار در بازار بالا و پایین دارد و افراد با توجه به بودجه دست به انتخاب می زنند اما بعضی ویژگی ها بر روی دستگاه به طور قطع موجب تعیین کیفیت و قیمتش می شود و به مشتری این حق را می دهد تا دست به انتخاب مورد دلخواهش با توجه به نیاز و بودجه بزند.

برای آگاهی از تفاوت بخور سرد و گرم حتما روی لینک بزنید.

دستگاه بخور چیست؟

دستگاه بخور چیست؟

نوعی دستگاه است که به دو نوع سرد و گرم تقسیم بندی می شود، این دستگاه قدرت این را دارد تا آب را در فضا یا صورت افراد اسپری کند، بسیاری از افراد که دچار سرماخوردگی های شدید می شوند به کمک این دستگاه انسداد بینی خود را به خوبی بازگشایی می کنند.

معمولا در بازار با توجه به ویژگی هایی که نیاز دارید قیمت دستگاه بخور توسط فروشندگان تعیین می شود، هر چه دستگاه از تکنولوژی ساخت برتری بهره ببرد به طور قطع گران تر است و باید برای تهیه کردنش هزینه بیشتری را صرف نمایید.

معمولا افرادی که به کیفیت اهمیت می دهند نباید فقط گزینه اولشان توجه به قیمت دستگاه بخور باشد، زیرا در بسیاری از موارد پیش آمده است که قیمت بالاتر فقط به خاطر معروفیت برند بوده و دستگاهی با قیمت پایین تر کیفیت برابری داشته است.

معمولا از بخور سرد در فصل تابستان و از بخور گرم در فصل زمستان بهره می برند تا سوای از رطوبتی که برای فضاها ایجاد می کند بتواند دمای محیط را نیز متناسب با فصل تنظیم کند تا افراد دچار مشکلاتی مثل سردی یا گرمی بیش از حد هوا نشوند.

رابطه کیفیت با قیمت دستگاه بخور:

بررسی قیمت دستگاه بخور با کیفیتش و دریافت این که آیا رابطه مستقیم دارد کار چندان آسانی نیست و نیاز به این دارد که بعضی از ویژگی ها که بر روی دستگاه ها معمولا توسط تولید کنندگان تعبیه می شود را مورد بررسی قرار داد تا شاید توانست به جواب این سوال رسید.

ویژگی های دستگاه بخور که بر قیمت آن تاثیرگذارند کدامند؟

ویژگی های زیادی معمولا بر روی دستگاه ها با توجه به نوع برند و کارایی ای که مشتری انتظار دارد تعبیه می شود، برخی از این ویژگی ها به خاطر کیفیتی که ایجاد می نمایند بر روی قیمت دستگاه بخور تاثیر مستقیم می گذارند که عبارتند از:

قدرت موتور:

دستگاه بخوری که در بازار موجود هستند معمولا با توجه به نوع حجم از موتورهایی با قدرت و کیفیت متفاوت بر روی خود بهره می برند، هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد بر روی قیمت دستگاه بخور تاثیر گذار خواهد بود.

نوع موتور:

به طور قطع قیمت دستگاه بخور تا حد بسیار زیادی متاثر از نوع موتوری است که بر روی آن سوار می شود، در حقیقت این موتور است که با قدرت و کیفیتش موجب می شود تا رطوبت به نحو مناسبی به فضاهای داخلی پرتاب شود و بستری مناسب را برای زیست افراد حساس فراهم آورد.

اگر بر روی دستگاهی موتور ضعیفی سوار شود به طور قطع بر روی کیفیتش تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و این بر روی قیمت دستگاه بخور نیز اثر دارد، بنابراین قیمت دستگاه تا حد زیادی تاثیر مستقیم بر کیفیت دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت.

البته در بعضی از دستگاه ها این قضیه ممکن است اثر نگذارد، ممکن است قیمت دستگاه بخوری در رنج متوسط باشد ولی از نظر کیفیت با دستگاه های گران تر از خود نیز برابر ی کند و بتواند مشتریان را به سمت خود جذب نماید.

برند:

البته این قضیه معمولا دلیلش برند عرضه کننده است که ممکن است تازه وارد بازار شده باشد و بدین طریق قصد دارد با قیمت مناسب نظر مشتریان را به سمت خود جذب نماید و به نوعی از این شیوه بازاریابی برای به دست آوردن سود و مشتری، بهره می برد.

البته همیشه دستگاه هایی با رنج متوسط از این شیوه تبعیت نمی کنند بلکه ممکن است موتور را شرکت تولید کننده قوی در نظر گرفته باشد ولی از کیفیت چیزهای دیگر کاسته باشد و همین بر روی قیمت دستگاه بخور اثر گذاشته باشد تا مناسب تر به دست مشتری برسد.

معمولا افرادی که به کیفیت اهمیت می دهند در زمان خرید به موتور دستگاه بخور توجه ویژه می کنند تا دستگاهی گیرشان بیاید که توانایی کارکرد طولانی و مداوم را داشته باشد، در حقیقت طول عمر این دستگاه ها، با کیفیت موتورشان ارتباط مستقیم دارد و باید حتما به این مورد بیشتر از بقیه چیزها توجه داشت تا از خرید خود رضایت کافی را کسب کرد.

مطالعه بیشتر: قیمت دستگاه رطوبت ساز

ویژگی های دستگاه بخور که بر قیمت آن تاثیرگذارند کدامند؟

قدرت اسپری کردن:

مورد بعدی که بسیار در دستگاه های بخور اهمیت دارد قدرت اسپری کردن آب می باشد که این مورد تاثیر زیادی بر روی قیمت دستگاه بخور و کیفیتش می گذارد. هر چقدر آبی که اسپری می شود به صورت دانه های ریزتر باشد به طور قطع کیفیت رطوبت در فضاها افزایش خواهد یافت.

یک دستگاه بخور که قدرت اسپری کردن بسیار ریزتری در حد مه کردن آب دارد به طور قطع فضا را بسیار بهتر می تواند برای زیستن یا فعالیت افراد آماده کند تا در آن به امور مربوط به خود مشغول شوند و بدون دغدغه از خشکی و عوارضش به فعالیت ادامه دهند.

معمولا دستگاه های بخوری که آب را به صورت درشت تر اسپری می کنند تاثیر بسیار کمتری بر روی کیفیت هوا می گذارند و همین خود نشان می دهد که قدرت اسپری کردن تا چه اندازه اهمیت دارد و می تواند بر روی کیفیت هوا موثر باشد.

معمولا بعد از قدرت موتور دومین آیتمی که تا حد بسیار زیادی بر روی قیمت دستگاه بخور اثر می گذارد و ربط به کیفیتش دارد همین قدرت اسپری کردن می باشد و کارخانه ها و فروشندگان این مورد را معمولا بر روی قیمت دستگاه ها لحاظ می کنند.

به طور قطع اگر دستگاهی تهیه کنید که قدرت اسپری کردن بیشتری داشته باشد از کیفیت رطوبت بیشتری برخوردار خواهید شد و همین خود نشان می دهد که قیمت دستگاه تا اندازه زیادی بر روی کیفیتش اثر دارد و نمی توان با هزینه کم همیشه به مورد دلخواه خود دسترسی پیدا کرد.

 

در انتها

همان طور که در مقاله بالا دیدید و دانستید قیمت دستگاه بخور با کیفیت اجناسی که بر روی آن استفاده می شود به طور قطع ارتباط مستقیم دارد، هر چقدر کیفیت موتور و دیگر قطعات بالاتر باشد قطعا دستگاه کیفیت مناسب تری خواهد داشت و می تواند انتظارات شما را تا حد بسیار زیادی برآورده سازد تا از کیفیت هوای مناسبی به خصوص در فصل های خشک سال بهره مند شوید و بتوانید بر روی امور مربوط به کار خود تمرکز نموده و کارها را در محیطی همراه با آرامش به جلو پیش ببرید.

مجموعه آلماپرایم با توجه به نیاز بازار و جلب رضایت مشتریان در کنار دستگاه تصفیه هوا محصولات با کیفیت بخور را ارائه می‌دهد تا در سلامت جامعه سهمی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *