تصفیه هوا

دلایل استفاده از دستگاه تهویه اداری در سازمان ها چیست؟

دستگاه تهویه اداری

در فصل های سرد و گرم سال، سازمان ها و شرکت ها نیاز به این دارند که هوای بخش های کاری خود را به وسیله دستگاه تهویه اداری متعادل سازند تا پرسنل بتوانند بر روی امور مربوط به خود به خوبی تمرکز کنند.

اگر پرسنل توسط سرما و یا گرما تحت فشار قرار بگیرند و هیچ گونه دستگاه تهویه اداری ای در سازمان نباشد به شدت بر روی کیفیت کارها اثر خواهد گذاشت، در نهایت ضررش را شرکت خواهد دید و کارهایش با دقت انجام نخواهد شد.

زمانی که دستگاه تهویه اداری هوای محیط را به خوبی به جریان می اندازد و آلودگی ها را به وسیله فیلترهایش جذب می نماید نفس کشیدن در محیط راحت تر می شود و کارگر می تواند بدون هیچ دغدغه ای فقط تنها دل به کارش بسپارد.

امروزه دنیا به سمت و سویی حرکت کرده است که شرکت ها به وسیله انواع لوازم مثل دستگاه تهویه اداری راحتی و آرامش را برای پرسنل خود فراهم می آوردند تا به نحو بهتر و شایسته تری به وسیله فعالیت آنها در مسیر صحیح توسعه قرار بگیرند.

 

برای آگاهی و خرید انواع دستگاه تصفیه هوا حتما روی لینک بزنید.

Office air conditioner

Office air conditioner

دلایل استفاده از دستگاه تهویه اداری در سازمان ها:

استفاده از دستگاه تهویه اداری در سازمان‌ها بسیار مهم است و معمولا بنا بر دلایلی این امر انجام می شود، وجود این دستگاه ها کمک می کند تا کارها و امور اداری را پرسنل تحت امر سازمان با کیفیت بسیار بیشتری انجام دهند.

تجربه ثابت کرده است که اگر به پرسنل خود اهمیت بدهید و راحتی آنها را فراهم آورید قطعا آنها با کیفیت مناسب کارها، برایتان جبران خواهند کرد تا بسیار بهتر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرید و به میزان سود شرکت افزوده گردد.

حفظ کیفیت هوای داخلی:

دستگاه‌ تهویه اداری معمولا هر جا که مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت هوای محیط را به طرز اعجاب آوری با کیفیت همراه می کند تا افراد حاضر در آنجا بسیار بهتر نفس بکشند و بتوانند به کارهایشان برسند.

کیفیت هوای داخل اگر همراه با گرد و خاک یا آلودگی های ویروسی باشد به طور قطع به مرور زمان پرسنلی را که در آنجا مشغول به فعالیت هستند دچار بیماری می سازد که این به هیچ عنوان نمی تواند برای یک سازمان یا اداره مطلوب باشد.

راحتی و رضایتمندی کارکنان:

وجود دستگاه تهویه اداری تا این اندازه ضروری است که وجودش موجب رضایت کارمندان و نبودنش موجب عدم رضایت خواهد شد، معمولا کارمندان به طور معمول روزانه 8 ساعت در محیط اداری به سر می برند و عدم راحتی بر روی کارشان اثر خواهد گذاشت.

برای این که بتوان رضایت آنها را به دست آورد باید دستگاه تهویه ای به کار گرفت که متناسب با حجم فضا باشد، دستگاه اگر کوچکتر باشد که به طور قطع نخواهد توانست به خوبی تهویه کند و اگر بزرگتر تهیه شود هم هزینه اضافی شده و توانایی موتورش به کار آنجا نخواهد آمد.

حفظ سلامت کارکنان:

به طور قطع هیچ چیز برای یک اداره نباید مهم تر از سلامت کارمندانش باشد، در حقیقت کارکنان هستند که اداره را با فعالیت مناسب خود به جلو پیش می برند و موجب رشد و ارتقا در میان شرکت های رقیب دیگر می شوند.

با تنفس هوای تمیز و تهویه شده به کمک دستگاه تهویه اداری خطر ابتلا به بیماری ‌های مرتبط با هوا مانند آسم، آلرژی‌ های فصلی و عفونت‌ های ویروسی به شدت کاهش می‌ یابد، کارمندانی که هوای سالم تنفس می کنند می توانند به راحتی به فعالیت ادامه دهند و شرکت را به اهداف مد نظرش برسانند.

کاهش خستگی و استرس:

تجربه ثابت کرده است که وجود یک دستگاه تهویه اداری کمک می کند که هوای تمیز و مناسب در محیط کار به جریان بیفتد و تاثیر قابل توجهی بر کاهش خستگی و استرس کارکنان تحت امر شرکت می گذارد.

شرکت ها هر چقدر شرایط بهتری را برای پرسنل فراهم بیاورند در حقیقت کمک می کنند تا امور مربوط به تولید و غیره به نحو بسیار بهتری به جلو پیش برود، خستگی پرسنل همیشه یکی از دلایلی است که کارها را می تواند کند نماید و بهتر است که شرایط از بین رفتنش را شرکت ها فراهم نمایند.

مطالعه بیشتر: خرید دستگاه تهویه خانگی

دستگاه هواساز اداری چیست و چه کاربردی دارد

دستگاه هواساز اداری چیست و چه کاربردی دارد

تناسب با استانداردها و قوانین بهداشتی:

طبق قوانین اداره کار باید شرایطی فراهم باشد که کارکنان یک شرکت دچار مشکلاتی تنفسی نشوند، اگر این شرایط مهیا نباشد به طور قطع کارکنان می تواند از وضع موجود شکایت کرده و موجب دردسر برای شرکت شوند.

به طور کل استفاده از دستگاه تهویه اداری مطابق استانداردها و قوانین بهداشتی و ایمنی می باشد و ضرورت دارد که شرکت ها آن را در اختیار پرسنل خود قرار دهند تا از قوانین اداره بهداشت و کار تخطی نکنند و سلامت بهتر پرسنل خود را تضمین نمایند.

تنظیم دما و رطوبت:

دستگاه تهویه اداری با تنظیم دما و رطوبت به خوبی کمک می کند تا بستر برای فعالیت کارمندان در فصول مختلف سال فراهم شود و آنها بتوانند به نحو بسیار بهتری امور مربوط به کار خود را به جلو پیش ببرند.

بعضی از شهرها آب و هوای خشکی دارند که همین موجب می شود تا کارمندان در صورت نبودن تهویه ای که رطوبت را تنظیم نماید نتوانند راحت فعالیت کنند، آب و هوای خشک موجب آلرژی و مشکلات پوستی و غیره در بعضی از افراد می شود و بهتر است سازمان ها با تهویه مناسب این مشکلات را مرتفع سازند تا کارمندانشان بر روی فعالیت های خود تمرکز کافی داشته باشند.

تامین امنیت روانی و جسمانی کارمندان:

دستگاه تهویه اداری از طریق جابجایی هوا، مجموعه ‌ای از دماهای داخلی را فراهم می ‌کند که باعث کاهش احتمال تشکیل نقاط گرم و سرد شدید در سازمان می ‌شود و در نتیجه امنیت فیزیکی و روانی کارمندان را تامین می‌ کند.

هیچ چیز مهم تر از حفظ سلامت روانی و فیزیکی کارمندان در فصل های سال نیست که به کمک دستگاه تهویه اداری سازمان ها می توانند به این هدف برسند، کارمندانی که از این نظر در امنیت باشند به طور قطع بسیار بهتر خواهند توانست انتظارات سازمان را برآورده سازند و موجب پیشرفتش شوند.

بهبود تصمیم‌ گیری:

هوای تازه و تمیزی که وسیله دستگاه تهویه اداری تولید می شود کمک می کند تا کارمندان در زمان انجام فعالیت های خود بسیار بهتر اقدام به تصمیم‌ گیری نمایند و اثر بسیار بهتری بر امور مربوط به شرکت بگذارند.

یک تصمیم گیری مناسب در سازمان های اداری زمانی توسط کارمندان می تواند اتفاق بیفتد که تمرکز کافی را در محیط کار خود به دلیل وجود دستگاه تهویه داشته باشند، در حقیقت ابزار مناسب می تواند بستر رشد شرکت را به واسطه یک تصمیم مناسب کارمندان آنها فراهم آورد.

حفظ استانداردهای امنیتی:

تجربه ثابت کرده است که سوای از کارمندان بسیار از دستگاه ها و تجهیزاتی که در محیط های اداری وجود دارند اگر تحت شرایط هوای بیش از اندازه رطوبتی قرار بگیرند به مرور زمان دچار مشکلات سلامتی شده و ممکن است از کار بیفتند.

معمولا سازمان ها برای این که تجهیزات الکترونیک و سخت افزاری دیگرشان در هوای شرجی و رطوبتی دچار آسیب نشود از دستگاه تهویه اداری استفاده می نمایند تا با کاهش رطوبت احتمال آسیب دیدن دستگاه ها را کاهش دهند و هزینه الکی از جیبشان صرف این امور نشود.

 

در انتها

همان طور که در مقاله بالا دیدید و دانستید دلایل استفاده از دستگاه تهویه اداری زیاد است و معمولا هر شرکت یا سازمانی دلایل مربوط به خود را دارد و نوع مناسبی از تهویه را که به کارش بیاید تهیه می نماید تا امور مربوط به کارش به نحو احسن به جلو پیش برود و بهتر از گذشته توسعه پیدا کند.

تصفیه هوای متراژ متوسط و بزرگ آلماپرایم با پوشش دهی 40 الی 60 متر و 100 الی 120 متر برای استفاده در ارگانها و ادارات و همچنین سالن های همایش بسیار مناسب و الزامیست چراکه با حذف 99/99 درصد انواع آلودگی های معلق در هوات که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند هوای سالمی را ارائه می‌دهد که منجر به سلامت نفسهای افراد و حس شادابی و عدم خستگی و خواب آلودگی به سبب فناوری یونایزر می‌شود استفاده از مواد اولیه با کیفیت و کنترل کیفی نهایی محصولات، گارانتی 18 ماهه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش 10 ساله و تامین فیلتر، جای هیچ شک و نگرانی را هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا برای شما به جا نمی‌گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *