تاریخ بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1403

سردرد و خستگی حین رانندگی را از بین ببرید!

فهرست مطالب

سردرد حین رانندگی یا خستگی، خواب آلودگی و… همه اثرات رانندگی در طولانی مدت و توقف های بسیار در ترافیک های سنگین است که برای همه ی ما  بارها رخ داده است. احتمالا کنجکاو شده اید که چرا این اتفاق می افتد؟ برای پاسخ به این سوال باید کمی علمی تر صحبت کنیم. هر انسان دارای چهار جفت سینوس پارنازال (نزدیک بینی) است. این سینوس ها دارای غشا هستند که غشای این سینوس ها در هنگام تنفس ذرات معلقی که در هوای آلوده وجود دارند(مانند هاگ های کپک، دود تنباکو و گرده) ملتهب می شوند، همچنین گاهی اوقات، این التهاب ناشی از پاسخ ایمنی است که به دنبال در معرض قرار گرفتن بوها و بخارات و گاز اتفاق می افتد. علاوه بر سینوس ها، کمبود اکسیژن نیز نه تنها باعث سردرد حین رانندگی، بلکه دلیل بسیاری از خستگی های ما نیز هست.

حال باید ببینیم چه راهکاری برای حل این معضل وجود دارد که هم بتوانیم داروهای مسکن سردرد و وعده قهوه های ساعتی خود را دور بریزیم و هم صرفه اقتصادی داشته باشد تا از رانندگی خود حتی در پرترافیک ترین ساعت های سال لذت ببریم؟

دستگاه ها تصفیه هوا طی سال های اخیر با داشتن فیلترهپا که 99.7% از ذرات معلق هوای اطرافش را جذب می کند و فیلتر کربن فعال که از بین برنده ی بوهای نامطبوع است، توانسته اند که هوای محیط خود را هم از آلودگی حفظ کنند و هم درصد خلوص اکسیژن را با جذب ناخالصی ها، افزایش دهند. دستگاه های تصفیه کننده عادی به علت سایز بزرگ و نبود منبع ورودی مناسب، در درون خودرو قابل استفاده نیستند ولی دستگاه های تصفیه هوای خودروی آلماپرایم با طراحی مخصوص خودرو، هم کارایی و کیفیت مناسب درون خودرو را دارند و هم منبع ورودی آن ها به گونه ایست که می توان با شارژر فندکی ماشین نیز از آن ها استفاده کرد.

آلماپرایم در صفحه تصفیه هوا خودرویی به بررسی دستگاه های خودروی پرداخته است. و فیلم بررسی یکی از مدل های هواساز را ارائه داده است. شما می توانید در این صفحه محصولات را بررسی کنید.

 

یک فکر در مورد “سردرد و خستگی حین رانندگی را از بین ببرید!

  1. کامرانی گفت:

    ممنونم از مطالب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مقالات دیگر

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.

اپلیکیشن های مسیریابی

ما را از طریق برنامه های مسیریابی زیر می‌توانید پیدا کنید.